SEKCE REÁLIÍ

Vlkodlaci

Vlkodlaci se až tolik od vlka ani od člověka neliší. Tyto dvě podoby na sebe berou nezávazně na tom, zda je, nebo není úplněk. Jsou však mnohem silnější, rychlejší, obratnější a mají zostřenější smysly, a jsou mnohem méně náchylní na nemoci, než obyčejný smrtelník nebo vlk. Také mají zrychlené hojení ran a poznají, když někdo lže. Také mají schopnost telepaie. Ve vlčí podobě jsou od obyčejných vlků k rozpoznání díky velikosti. Jsou několikrát větší a mohutnější.

Vlkodlaci jsou sice silní, ale nejsou nepřemožitelní. Jejich největším nepřítelem je (pro lidi prudce jedovatá) bylina s fialovými květy - Oměj šalamounek. Při dotyku se o něj vlkodlak spálí, a pokud pije oměj s vodou, je to pro něj jako polykat kyselinu. Stejný účinek má na vlkodlaky i čisté stříbro. Oslabuje jejich sílu. Mimo jiné jsou vlkodlaci náchylní i vůči magii čarodějek, proto si je drží co nejvíce od těla. Čarodějky nejčastěji využívají toho, že jim způsobí aneurisma, které vlkodlakům vyvolává silnou, palčivou bolest.

Vlkodlaci se dělí na čistokrevné a nečistokrevné.
Čistokrevní vlkodlaci jsou ti, kteří se narodí ze spojení vlkodlak a vlkodlak. Ovládnutí jejich vnitřního vlka i proměň je tak pro ně lehčí, protože je to jejich rodina to učí (teoreticky) od mala.
Nečistokrevní vlkodlaci pochází ze spojení člověk a vlkodlak. Nebo to také může být člověk, jenž je pokousán vlkodlakem a následkem dlačího genu z jeho slin se promění. Proměna je ale u toho jedince dlouhá, bolestivá a není zaručeno, že se podaří a jedinec ji přežije. Záleží na jeho zdravotním i fyzickém stavu. Také je pro ně těžší zkrotit vnitřního vlka. Při rozrušení se mohou zcela nečekaně proměnit, aniž by měli nad svým počínáním sebemenší kontrolu.
Ovšem všichni vlkodlaci v naší hře, jsou ve věku, kdy mají před svou první proměnou a mění se až na Akademii (po příslušné hodině), kde se právě učí, jak se proměnit správně a jak ovládnout svého vlka. 

Vnitřní vlk může k postavám promlouvat. Je to něco jako hodně agresivní a nervózní alter ego, které postavu připravuje na proměnu, mění postavě z ničeho nic nálady a myšlenkové pochody nebo aspoň díky němu cítí, že brzy nastane proměna. Většina mladých vlkodlaků, jenž mají před svou první proměnou si myslí, že začínají bláznit, nebo trpí schizofrenií - hlavně ti, kteří o svém původu nemají nejmenší ponětí.

Někteří vlkodlaci se proměňují jenom několikrát za čas. Ať už z lidské do vlčí nebo z vlčí do lidské podoby. Zastávají názor, že jsou pouze jednou rasou a tou zůstávají, dokud se nemusí proměnit. Jedná se spíše o starousedlíky, nebo jedince, kteří nenašli zalíbení v jedné z podob z jakéhokoliv důvodu. Ve vlčí podobě se vlkodlaci stravují v podstatě tím, co si uloví. Když jsou zrovna lidé, chovají a stravují se tak.

Příbuzní vlkodlaků jsou měňavci. Obvykle se jedná o kojoty, šakaly nebo například lišky. Jejich proměna není zcela známá, ale některé zdroje tvrdí, že se jedná o potomky indiánů, kteří disponovali schopností přeměňovat se právě v tyto psovité šelmy.


Oblast Tolorhin a její historie


Území

Je právě 21. století, píše se rok 2018 a lidstvo žije v hypermoderní době. Ovšem na naší Akademii se jakoby zastavil čas. Přesná poloha nebyla dlouhou dobu známá. Legendy, díky kterým o oblasti mohli někteří šťastlivci slyšet, ani neudávaly stát, ve které se tato oblast nachází. Kvůli zachování tajemství, jenž ukrývá. Dnešní generace vlkodlaků již ovšem o Tolorhinu ví, neboť sem jezdí studovat právě na naši Akademii. Nachází se kdesi v horách a kopcích Islandu.

Jedná se o rozlehlé území skýtající nejrozličnější zemské povrchy. Nejvyšší část tvoří zlomové Východní hory, posety hustými lesy a skalisky, jež na západní straně pozvolna klesají do nížiny, kterou po celé délce rámuje mořské pobřeží. Tato dvě význačná území v současné době obléhají dvě původní smečky vlkodlaků, jež před dávnými časy byly pouze jednou smečkou. Avšak už dlouhou dobu vůči sobě pociťují zášť a stýkají se pouze na neutrální půdě Tolorhinu.

Oblast není pokryta mobilním ani internetovým signálem. Lidi, moderní obydlí a vymoženosti dnešní doby, byste zde hledali opravdu těžce. Není to ale ovšem tak nemožné. Bez elektřiny se tu domorodí obyvatelé obejdou, ale i přes to, přišli na to, jak si ji v malém množství zajistit a uplatnit ji. Jednou za pár let vystrčí paty z divočiny, aby doplnili zásobu potřebných věcí, a zavítají, jako obyčejní "lidé" do civilizace.

Příchod vlkodlaků

Vlkodlaci sem migrovali už v polovině 17 století, když v Londýně čelili předsudkům a urážkám. I když se svoje prokletí snažili ovládat, občas byla jejich vůle slabá a lidé je stále označovali za krvelačné bestie, stvůry nebo ďábly ničící jejich životy. Tehdejší Alfa pocházel ze zámožné rodiny a svou smečku by v novém městě zajistil na dlouhý čas dopředu, ale obával se, zda ji dokáže ochránit, před vzrůstající hrozbou.

S každou novou, ohnivou demonstrací jeho smečka strádala. Proto usoudil, že bude lepší stáhnout ocas, zcela se distancovat od lidí a přesunul se i se svými vlky na nové místo. Do divočiny. Cestovali dlouho, ale až náhoda je přivedla na vhodné místo, které pojmenoval Tolorhin ať už se dříve jmenovala jakkoliv. V té době smečka fungovala jako jeden celek.

Až s příchodem nového století smečku postihl zlomový okamžik. Mezi několika vlky se objevila zcela neznámá nemoc, která se rychle šířila dál. Tahle exterminace měla za následek, že byla téměř celá smečka na pokraji vymření. Zemřelo mnoho vlků, včetně Alfy, ale nikdo nepřišel na to, jak nebo proč se k nim vir vůbec dostal.

Jedna strana přeživších tvrdila, že přežili jen ti nejsilnější a že se jedná o přirozený proces života vlkodlaků. Druhá strana tvrdila, že to bylo úmyslné a obviňovala z tohoto činu první stranu. Nastaly hádky, i několik střetů, a protože v té době ještě nebyla zvolena nová hlava smečky, padlo nazmar dalších několik životů. A tak se stalo, že se smečka radši rozdělila na dvě. Každá z nich si zabrala svoje území a podle něj se pojmenovala. Jedná se o Smečku divokých lesů a o Smečku tichých hlubin.

Nikdo doposud nezná příčinu nebo pravdu o oné nemoci. Avšak smečky od té doby žádná obdobná nemoc nepostihla a žijí, až na výjimky, celkem spokojeně.

Někteří z původních smeček na Akademii učí, jiní k nám posílají své děti a jiní, zejména starousedlíci, se od Akademie naopak zcela distancují...  



Akademie

Forrester Academy je věhlasný institut známý již stovky let. V dnešní době je určen pro většinu studentů, kteří splňují tři důležité body. Mají ukončenou povinnou školní docházku (základní i střední škola), koluje jim v žilách vlčí krev a mají před svou první proměnou. Lykáni se zde tedy budou učit o své historii, jak ovládat svého vnitřního vlka, nebo jak se správně přeměnit ve stresových situacích.

Samozřejmě, že v dnešní době, kdy je nadpřirozených bytostí stále méně, někteří studenti nemusejí ani tušit, že jsou jiní. I z takových důvodů k nám rodiče své děti posílají, aby se dozvěděli, kým ve skutečnosti jsou.

Z bezpečnostních důvodů se Institut nachází na osamoceném místě daleko od civilizace... V oblasti zvané Tolorhin, kde se ovšem mohou studenti setkat s původními smečkami. V horách a kopcích Islandu se tyčí majestátní zámek, jež už od pohledu nevypadá jako obyčejná turistická památka. 

Akademie je zmodernizovaná, avšak její kouzlo a duch stáří tady stále přetrvávají, jelikož už tu stojí několik stovek let. V průběhu své existence se sice přizpůsobovala moderním prvkům ze světa lidí, ale stále si zachovává své specifické prostředí. Najdete zde vše, na co si jen vzpomenete. Tedy kromě mobilního a internetového signálu. Elektřinu zajišťují solární panely na střeše Akademie. Okolí školy je též rozmanité. K dispozici jsou mimo jiné rozlehlé hvozdy, louky a horské jezero.

Studenti platí roční školné, které je dále použito na chod školy a plánované akce. Nabízíme však i možnost stipendií pro premianty a žáky z nižších vrstev. 


Předměty a zájmové aktivity

Předměty na Akademii vedou naši profesoři. Každý profesor má možnost vést tolik předmětů, kolik zvládne. Zájmové aktivity-kroužky mohou vést jak profesoři, tak i studenti.

Povinné předměty

  • Studium lykánů (historie & biologie) - ZABRÁNO
  • Teorie a praxe vnitřního vlka - ZABRÁNO
  • Teorie a praxe proměny - ZABRÁNO
  • Techniky boje - ZABRÁNO

    Volitelné předměty

  • Studium dalších nadpřirozených bytostí (historie & biologie)  
  • Studium lidí (historie & biologie) - ZABRÁNO
  • Bylinkářství - ZABRÁNO
  • Magie - ZABRÁNO

    Zájmové aktivity

  • Žurnalistické kurzy
  • Umělecké kurzy - ZABRÁNO
  • Divadelní kurzy - ZABRÁNO
  • Literární kurzy

Výuka

Týká se předmětů, ale i zájmových aktivit!

Výuka na zdejší Akademii probíhá dvěma způsoby RPG hodiny a hodiny formou nástěnky. Každý z předmětů (praktických i teoretických) bude mít za celý rok cca 3-6 hodin, záleží na profesorovi - To znamená, že studenti obdrží tři až šest výkladů, z nichž poté vypracují úkol. Každý student je povinen vypracovat minimálně polovinu úkolů (který bude patřičně oznámkován), aby prošel do dalšího ročníku. Na hodinách praktické výuky studenti mohou a nemusejí dostat domácí úkol, vše záleží na profesorovi, proto by se neměli spoléhat na to, že občas úkol vynechají.

RPG hodiny - Teorie i Praxe

Profesor po domluvě se studenty uspořádá RPG hodinu (může se jednat o praktickou, ale i teoretickou část), která se uskuteční v jednom z herních chatů pro výuku. RPG hodina se neliší od normálního hraní tedy:

  1. To, co postava říká se píše do uvozovek ,,"
  2. To, co si postava myslí se píše kurzívou, nebo-li do hvězdiček **, jestliže nejste zběhlí ve formátování.
  3. To, co postava dělá (vypadá, má na sobě, nebo jak vidí okolí) se už mezi nic nepíše.

RPG hodiny se budou pořádat převážně o víkendech v podvečer a jejich trvání se bude pohybovat kolem hodiny a půl až dvou hodin čistého času. Záleží na počtu studentů a probírané látce.

Je důležité, abyste si uvědomili, že:

  • Profesor se s přípravou hodiny nadřou a tak by bylo dobré, kdybyste jej respektovali a chovali k němu úctu.
  • Je důležité docházet na výuku stanoveného předmětu, na který jste se zapsali.
  • Pokud se nemůžete dostavit na hodinu, je důležité, aby vaše postava poslala omluvenku nejméně 24 hodin před zahájením výuky.
  • Pokud budete chybět, je vaší povinností si doplnit materiály ke studiu a vypracovat zadaný domácí úkol.
  • Pokud neodevzdáte úkol, na začátku nové hodiny se omluvíte profesorovi před celou třídou. Tato potupná situace by vás měla přimět k tomu, abyste příště úkol odevzdali a ušetřili si tak trapnou chvilku před tabulí a jednu nedostatečnou.

Forma nástěnky - Převážně teorie

Profesor svou hodinu shrne do jednoho, ale i více listů (non-rpg: hodina bude uveřejněna v novém příspěvku v herním chatu) a poskytne vám tím pádem svůj výklad. Hodina se píše stejně, jako byste hráli živě. Je také možné, že si na vás profesor připraví test, za který získáte známku (téměř zadarmo). Tyto hodiny se budou pořádat v týdnu a jejich trvání zabere max. pár minut čistého času. Záleží na probírané látce.

Je důležité, abyste si uvědomili, že:

  • I v tomto případě si dá profesor práci s přípravou, proto by bylo dobré, kdybyste jej respektovali a chovali k němu úctu.
  • Je důležité si z výkladu udělat poznámky, budou se vám hodit při vypracování zadaného domácího úkolu a při další hodině.
  • Pokud neodevzdáte úkol a jestliže bude další hodina formou RPG hodiny, na jejím začátku se omluvíte profesorovi před celou třídou. Tato potupná situace by vás měla přimět k tomu, abyste příště úkol odevzdali a ušetřili si tak trapnou chvilku před tabulí a jednu nedostatečnou.
  • Pokud však budete dopředu vědět, že další hodina bude formou samostudia, pošlete omluvu profesorovi, ale nedostatečnou vám to nesmaže.

Školní řád

  1. Student je povinen dodržovat školní řád, předpisy a pokyny s nimiž byl seznámen.
  2. Student je povinen zachovat si úctu k pedagogickému sboru a dalším zaměstnancům školy
  3. Student je povinen docházet na výuku stanoveného rozvrhu, na který se zapsal a řádně se vzdělávat.
  4. Student je povinen chodit na hodiny teoretické i praktické výuky v čas.
  5. Pokud se student nemůže dostavit na hodinu, je povinen odeslat nejméně 24 hodin před vyuč. hodinou, omluvenku.
  6. Vztah profesor x student, je nepřijatelný a trestá se odchodem ze školy.
  7. Dívky a chlapci se nemohou navzájem navštěvovat na pokojích.
  8. Student je povinen chovat se a vyjadřovat se slušně.
  9. Student má právo vyjádřit svůj názor, ovšem vždy ve slušné formě.
  10. Student nemusí nosit školní uniformu, ale měl by být oblečen vždy tak aby to reprezentovala jeho samého.
  11. Student nesmí na škole požívat drogy a jiné omamné látky či alkohol.
  12. Studenti mají zakázáno u sebe držet jakékoliv zbraně. Porušení se trestá vyhazovem.
  13. Student nesmí poškozovat majetek školy či jeho okolí.

Vedení školy si vyhrazuje právo kdykoliv řád změnit, či doplnit! 

Jedná se o textovou RPG hru zasazenou do současnosti. Hra je založena na fiktivních událostech, místech i postavách. Za obsah příspěvků neodpovídáme. Ve hře se mohou vyskytovat násilná a sexuální témata, z těchto důvodů se k nám mohou registrovat hráči starší 15 let. Berte také prosím na vědomí, že je možné vás kdykoliv smazat a nahradit někým jiným. | © 2018 FA ADMIN TEAM | Na veškeré námi psané texty se vztahují autorská práva!   
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky